Fitclub 0251
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fitclub 0251

Go down

Fitclub 0251 Empty Fitclub 0251

Post by Ronald Minnée (admin) Wed Dec 23, 2015 11:25 am

Fitclub 0251 biedt gratis sporten aan.

We trainen op dinsdag- en donderdagavond om 19:30 uur en we verzamelen bij voetbalvereniging Odin'59 in Heemskerk.

Het sporten is voor alle niveaus. Elke oefening die we doen kun je op je eigen niveau meedoen. Iedereen bepaalt zijn eigen grenzen en ik zal proberen je te helpen deze grenzen wel op te zoeken maar niet te overschrijden.

Hoe kan het dat de fitclub gratis is?

Hoe meer zielen des meer vreugde. Waar ik uiteindelijk mijn spreekwoordelijke boterham (of beter shake) mee verdien, zijn producten van Herbalife. Let op! Dit is geen verplichting om mee te sporten.  Veel mensen die komen sporten hebben een bepaald doel. Dit kan zijn wat kilo's kwijt, wat strakker in je vel, meer energie gedurende de hele dag, je vetpercentage verlagen of spiermassa opbouwen. Ik werk met en gebruik zelf de producten van Herbalife om deze doelen te helpen behalen. Ons principe is dat alle bovengenoemde doelen te halen zijn door middel van 80% goede voeding en 20% sport.

Ook na het sporten bied ik herstelvoeding aan. Tijdens het sporten gebruikt je lichaam veel vocht, energie, vitaminen en mineralen. Het is belangrijk om deze weer aan te vullen. Optimaal is om deze binnen een half uur na het sporten aan te vullen.
Ronald Minnée (admin)
Ronald Minnée (admin)
Admin

Posts : 16
Join date : 2015-12-23

https://fitclub0251.board-directory.net

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum